4 Ağustos 2012

Lanet olsun millet!

Okuldan eve geldim, hemen üstümü çıkarttım, annemin aldığı yeni tişörtü giydim. Yeni tişört dediğin ilk gün giyilir. Akabinde millete hava atılır. Sonra çamaşır makinesini boylar. Bazen çeker, bir daha giyilmez; bazen aynı kalır, aylar sonra hatırlanıp giyilir.

Çocuklar beni çağırdı top oynayacaz diye, en büyükleriyim ya istek üzerine teşrif ediyorum sokağa. Çıktım yeni tişörtümle, üstünde de fcuk guns yazıyor(yani "lanet olsun millet"). Top oynuyoruz, ben gerine gerine koşuyorum. Hop göğüs kontrolü yapıyorum. Yeter ki yeni tişörtüm fark edilsin. Bikaç gol attım, kaleye geçtim falan derken Mithat geldi yanıma "abi tişörtün güzelmiş, yeni mi?" diye sordu. Pek istemeyerek "evet yeni" dedim. Benim futbolum konuşulsun, kaleciliğim, orta açışım, şut vuruşum göz önünde olsun istermiş bir halim vardı. "Yeni, üstünde de fcuk guns" yazıyor dedim. Mithat "evet abi, yani silah diyor, silahlar, ama ilk kelimeyi bilmiyorum" dedi. Silahlar mı? Ne silahları ulan, diye baktım tişörtüme. Çocuklar eve su içmeye gidiyoruz, dediler ve gittiler. Ben öyle kaldım sokağın ortasında. Ne silahı lan? Millet o, hani hey guns dersin, oradaki gibi değil m... y...? Haa o guys di mi? Ulan benim ingilizcem hep 5 gelirdi, guns ile guys karıştırdım, allahın topçusu Mithat geldi de beni ezdi iki dakkada diye içimden geçirdim.

Maçın devamında daha hırslı oynadım. Mithatı karşı takımın kaptanı yaptım. Girdim ayağına paso. İttirdim omuz omuza dedim. Vurdum faul yok dedim. Hıncımı aldım. Lanet olsun(!) Koskoca guns, oldu guys. Orada dil eğitimimi bitirmeliydim.

3 yorum:

mm dedi ki...

Ben bu yazıdan kendi istediğim düşünceye ulaştım.
'Sadece kadınlar değil, erkeklerde kıyafet konusunda en az kadınlar kadar takıntılıdır.'
evet...

Mjora dedi ki...

buradan kendi istediğim düşünceye ulaştım ben de...kadınlar her tür konudan kendine bir pay biçebilir...erkek tişörtünden bile :)

mm dedi ki...

Aynı zaman da erkekler, kadınlarla inatlaşabilecek her türlü ortamı hazırlayabilen canlılardır.